Реалізація виховного впливу здійснюється як у короткотерміновому епізоді взаємодії з дитиною, так і на протяжному етапі цілеспрямованої спільної діяльності педагогів та вихованців і ґрунтується на принципах, які указані в Концепції національного виховання.
Основні завдання, принципи і зміст культурно-масової роботи СЮТ відображається у ряді пріоритетних напрямків:
- суспільно-гуманістичне, патріотичне виховання;
- громадсько-правове виховання;
- моральне виховання;
- професійно-трудове виховання;
- культурно-естетичне виховання;
- спортивно-оздоровче виховання.
Роль організатора полягає у впровадженні нетрадиційних форм та методів роботи, стимулюванні творчих пошуків у справі гармонійного розвитку особистості дитини, участі у виховному процесі СЮТ з залученням їх до роботи в гуртках, проведення свят, конкурсів, ігор, розвиваючого дозвілля, до активної життєвої позиції.
Організаційно-масова робота 2007 - 2009 н.р.
№ |
М Е Т А З А Х О Д І В |
КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ | |
2007 - 2008 |
2008 - 2009 | ||
1 |
Залучення дітей до творчих об’єднань та популяризації технічної творчості серед учнів та молоді |
230 |
376 |
2 |
Реалізації Концепції національного виховання - виховання в учнів любові до рідної мови, культури, застосовування у виховному процесі національної символіки, народних звичаїв |
45 |
273 |
3 |
Всебічне виховання дітей, формування та пропаганда здорового способу життя, свідомого ставлення до власної безпеки |
13 |
143 |
4 |
Громадянське та війсково – патріотичне виховання |
100 |
234 |
5 |
Профорієнтаційна робота та спільна діяльність Станції юних техніків, сім’ї, школи: Турнір «Знай, умій, дій» Фестиваль технічної творчості День відчинених дверей Лекції - екскурсії |
153 350 115 62 |
206 345 169 221 |
6 |
Організація активного дозвілля гуртківців |
178 |
445 |
7 |
Соціально-психологічний захист, профілактика бездоглядності, правопорушень дітей та підлітків |
30 |
107 |