Приветствую Вас ГостьСреда, 22.11.2017, 13:51

Мой сайт


патріотичний клуб

Пояснювальна записка

 

Програма розроблена з метою впровадження

Концепції національно-патріотичного виховання молоді

№3754/981/538/49 від 27.10.2009

Основою програми є типова програма «Захист Вітчизни»

затверджена постановою Кабінету Міністрів України

 від 14.01.2004 року № 24

 

Реформування позашкільної освіти вимагає пошуку нових шляхів удосконалення національно-патріотичного виховання підлітків та молоді. Успішне його здійснення неможливе без переосмислення традиційних теоретико-методичних засад діяльності позашкільного навчального закладу, ґрунтовного дослідження засобів та методів національно-патріотичного виховання.

У сучасних умовах розбудови України позашкільна освіта має створювати передумови для формування національно свідомого громадянина, розвитку у підлітків та молоді національних світоглядних позицій і патріотизму. У Законах України „Про загальну середню освіту", „Про  позашкільну освіту", Національній програмі виховання дітей та учнівської молоді  в Україні, Концепції національно-патріотичного виховання молоді №3754/981/538/49 від 27.10.2009   закладено нові підходи до національно-патріотичного виховання підлітків. Однак аналіз практики роботи позашкільних навчальних закладів України засвідчує, що в національно-патріотичному вихованні є невирішені проблеми. Не повністю реалізується принцип народності в національно-патріотичному вихованні, основна цінність якого сконцентрована в українознавстві, національній культурі. Знижує ефективність роботи позашкільних навчальних закладів одноманітність форм, зайве копіювання шкільної практики, відсутність інтересу до введення інновацій у процес виховання. Підлітки не залучаються до активно-творчої національно-патріотичної діяльності, не враховуються їх вікові особливості. Наявна безсистемність у організаційно-педагогічних діях приводить до відсутності цілісного процесу національно-патріотичного   виховання.  

Актуальність даної проблеми обґрунтовується, з одного боку, – зростаючими вимогами суверенної України щодо побудови громадянського демократичного суспільства, здійснити яке неможливо без діяльної творчої особистості, патріота своєї Вітчизни, який активно виховується у підлітковому віці, а з другого боку – існуючою невідповідністю між потребою суспільства в активних суб’єктах життєдіяльності та рівнем національно-патріотичного виховання підлітків у позашкільному навчальному закладі. Отже, актуальність і недостатня розробленість проблеми, її теоретична і практична значущість обумовили вибір даного напрямку роботи у нашому закладі та необхідність створення клубу організаторів національно-патріотичного дозвілля де підлітки та юнаки з новими поглядами в різноманітних інноваційних, активних формах (самі, та за участю кваліфікованих педагогів) зможуть прийняти активну участь в формуванні національно-патріотичної свідомості суспільства і внести свої конструктивні корективи.

Програма відповідає вимогам основного рівня, розрахована на вихованців від 14 до 20 років. Тривалість занять: перший рік навчання – 4 години на тиждень, другий рік навчання – 6 годин на тиждень.

Мета: сформувати національно-патріотичні якості та свідомість вихованців, закласти в них основи і бажання саморозвитку як громадянина України, готового самовіддано розбудовувати суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати   свої громадянські права та виконувати обов'язки, сприяти громадянському миру і злагоді   в   суспільстві,   бути   конкурентоспроможним,   успішно самореалізуватися в соціумі як сім'янин, професіонал, носій української національної культури, а також сприяння громадської активної життєвої позиції вихованців, психологічної і фізичної готовності до добровільного вступу на державну, військову службу та зразкове виконання службових обов'язків.

Завдання:

- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості вихованців відповідно до їх інтересів та можливостей;

- виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;

- сприяння набуттю вихованцями соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу;

- формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;

- утвердження в свідомості вихованців об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України;

- формування психологічної та фізичної готовності,  вихованців, до-виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби;

- забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами;

- сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров'я, задоволенню естетичних та культурних потреб особистості;

- виховання  здатності   протидіяти    проявам   аморальності,

правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності;

- ознайомлення учнів з основами нормативно-правового забезпечення захисту Вітчизни, цивільного захисту та охорони здоров`я;

- систематизація знань про способи і засоби індивідуального та колективного захисту населення від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного і соціально-політичного походження, під час проведення рятувальних та невідкладних робіт при хімічному, біологічному та радіаційному забрудненні;

- набуття знань про функції Збройних Сил України, їхні характерні особливості;

- засвоєння основ захисту Вітчизни, цивільного захисту, медико-санітарної підготовки;

- здійснення психологічної підготовки до захисту Вітчизни;

- формування та вдосконалення життєво необхідних компетенцій учнів щодо захисту Вітчизни і військово-патріотичного виховання.

Форми роботи:

 

інформаційно-масові: дискусії, диспути, конференції, «круглий стіл», «відкрита кафедра», інтелектуальні аукціони, ринги, вікторини, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, «жива газета», створення книг, альманахів;

діяльнісно-практичні : творчі групи, осередки, екскурсії, свята, театр-експромт, огляди-конкурси, спортивно-тактична гра «Прапор», військово-патріотична гра «Зірниця», змагання, пейнтбольні ігри, тир, естафети, сценарні ігри, туристичні походи, тощо;

інтегративні: співпраця зі школами міста, спільні фестивалі, асамблеї;

діалогічні:  бесіда, міжрольове спілкування;

індивідуальні: доручення, творчі завдання, реферати, індивідуальна робота тощо;

наочні: фотогалереї, відеоматеріал, виставки дитячої творчості, книжкові виставки, тематичні стенди тощо;

корекційно-розвиваючі: тренінги, корекційно-розвиваючі заняття, ігри.

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 3
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz