Приветствую Вас Гость | Вторник, 19.03.2024, 12:03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Главная | Регистрация | Вход | RSS | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мой сайт | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методична роботаРобота методичної служби станції юних техніків спрямована на практичну реалізацію ідей Закона України " Про позашкільну освіту", "Положення про позашкільний заклад", "Регіональної програми впровадження компетентнісно орієнтовного підходу в навчально-виховному процесі" та регіональної програми "Обдаровані діти". Головна педагогічна проблема, над якою працює методична служба, це реалізація інноваційних ідей, спрямованих на впровадження особистісного та компетентісно-орієнтованого підходу до навчання вихованців творчих об' єднань Станції юних техніків.Основними педагогічними та методологічними принципами є: - особистісно-орієнтовний підхід; - варіативно-програмний підхід; - партнерство, рівноправна співпраця вихованців і дорослих. Виходячи з того, що головною метою позашкільної освіти сьогодні є розвиток освітніх функцій позашкільного педагогічного процесу, методична служба послуговується в організації своєї діяльності тими пріоритетними напрямками, які передбачають державні документи. Основні завдання, які ставить перед собою методична служба, враховують специфіку закладу, традиції та стан розвитку педагогічного колективу. Це методичне забезпечення освітньої діяльності, розробка і впровадження прийомів і методів позашкільної роботи, які б забезпечували високий результат діяльності. Виконуючи накопичувальну, інформаційну, навчальну функції методичний служба є своєрідною творчою лабораторією навчально-виховного процесу у творчих об'єднаннях, гуртках. Одним із провідних напрямів роботи методичної служби є пропаганда кращого досвіду роботи. Матеріали з досвіду роботи педагогів, які брали участь у конкурсі "Майстер педагог позашкільної освіти”, знаходяться у методичному кабінеті СЮТ. Вся робота з узагальнення досвіду роботи ведеться диференційовано, за визначеними темами, як правило протягом кількох років. Також були вивчені та оформлені матеріали з досвіду роботи керівників гуртків: Тоткала М.В. гурток "Раціоналізатори та винахідники", Пранник М.М. гурток "Сувенірна скарбничка". У межах роботи психолого-методичної лабораторії "Сходинки до майстерності" були надані консультації з питань організації навчально-виховної роботи керівникам гуртків, проведені семінарські заняття за темами "Виявлення професійних нахилів дітей”, "Підліток і соціальне середовище", "Комунікативна компетентність педагога", "Сучасні педагогічні технології". В рамках роботи творчого освітнього проекту "Від захоплення творчістю - до творчості душі” створено клуб "Набути крила” для дітей з функціональними обмеженнями. Одним з основних завдань цієї роботи є запровадження інклюзивних форм навчання для дітей з особливими потребами, які передбачають включення їх до соціального середовища здорових дітей, зайнятих технічною творчістю у гуртках станції юних техніків. В клуб об’єднані вихованці, які займаються у гуртках ”Судномоделювання”, "Фотовідеоаматори” та "Художнє конструювання”. Методичною службою визначаються пріоритетні корекційні навчальні, виховні завдання, напрямки роботи, розроблені низки прийомів і засобів, які створювали б сприятливі умови для загального розвитку учнів. Проводилась робота по складанню "соціального паспорту" закладу. Відвідували гуртки станції діти зі статусом:
Результати участі в обласних, Всеукраїнських методичних заходах:
|
|
|
Copyright MyCorp © 2024 | Бесплатный хостинг uCoz |