При рішенні питань щодо організації гуртків мікроавтомобілей ,треба враховувати слідуючі обставини: для навчання водінню автомобіля необхідно мати площадку, зовсім закриту для руху іншого транспорту та перехожих,яка знаходиться в стороні від жилих будинків,особливо дитячих установ (шкіл, садків тощо). Діючі двигуни баггі створюють сильний шум.
Гурток мікроавтомобілей першого ступеня навчання має задачі: ознайомлення з історією та будовою автомобіля, вивчення мотоциклетного двигуна, конструювання та створення баггі нульового (циклу) класу, навчання водінню створеного автомобіля.
У процесі будови баггі гуртківці використовують у практиці навички, одержані на заняттях праці у школі, на уроках фізики, математики та креслення. До зварювальних робіт мають допуск тільки дорослі, які мають відповідне свідоцтво.
Баггі у зрівнянні з іншими видами мото- та автоспорту – автомобіль більш безпечний за інші для водія, однак ця машина з двигуном, тому це предмет завишеної небезпеки. Користуватися баггі треба застережливо та вміло, строго додержуючись правил дорожнього руху,обов’язково у присутності керівника гуртка.
Інструктаж щодо правил безпеки проводиться на кожному занятті та перед кожним вправлянням у водінні автомобіля.
На всіх тренуваннях необхідно користуватись сигнальними прапорцями. Кожен гуртківець під час опрацювання машини повинен користуватися шлемом, окулярами та перчатками.
У процесі опрацювання вправ, складаючих курс водіння, корисно використовувати метод змагань ( наприклад, на чіткість зупинок передніх коліс автомобіля на декількох лініях, нанесених через кожні 10 – 15 метрів).
Бажано, щоб гуртківці були присутні на змаганнях з автомобільного спорту, зокрема автомобільного чи мотоциклетного кросу.
В кінці навчального року слід провести підсумкові заняття, гурткові змагання , а також сформувати і підготувати команду до участі в обласних змаганнях.
Гурток другого ступеня навчання. Його завдання: навчання основам конструювання, поглиблення знань, навичок та вмінь, необхідних для будування та експлуатації автомобіля, удосконалення майстерності водіння, знайомство школярів з основами єдиної методики користування машин та механізмів.
Актуальність даної програми заключається в тому, що автомобільний транспорт і знання про його будову і створення необхідні в повсякденному житті.
Третій ступень навчання передбачає навчання основам проектування, конструювання та виготовлення автомобілів, детальніше ознайомлення з сучасними автомобілями, перспективою їх розвитку, закріплення отриманих раніше умінь та навичок, удосконалення майстерності водіння.
Режим роботи: 1 рік навчання – 2 рази на тиждень по 3 години (216 годин).
2 рік навчання – 2 рази на тиждень по 3 години (216 годин).
3 рік навчання – 2 рази на тиждень по 3 години (216 годин).
Программа розроблена на основі типової програми з картингу. Доповнена матеріалами з автомобільногго спорту та автомобіле – будування (використована література вказана вкінці програми)
Програма розрахована на 3 ступені навчання, що дозволяє враховувати вік та психологічні особливості дітей та підлітків.
1 рівень – початковий (1 рік навчання)
школярі знайомляться з історією автомобіля , сучасним автомобілебудуванням, отримують перші вміння та навички роботи з слюсарними інструментами , вивчають будову мотоциклетного двигуна, вчаться водінню.
2 рівень - базовий ( 2,3 рік навчання)
задача цих років в навчанні основам користування, в поглибленні отриманих знань та вмінь, а також удосконалювати майстерність водіння автомобіля.
Віковий ценз – 1 рік навчання – учніі 5-7 класів
2 рік навчання – учні 8-9 класів
3 рік навчання – учні 10-11 класів, а також учні та студенти ПТУ і технікумів.